czwartek, 21 lutego 2013

Likwidacja kuchni

tymczasowa na szczęście :)

Wtorkowe popołudnie spędziłam na pakowaniu kuchennych gratów do pudeł, pudełek, koszy i koszyków. Nawet nie wiem, skąd mam tyle różnych talerzy, kubków i słoików. I nie mam bladego pojęcia, gdzie ja to wszystko upchnęłam w mojej małej kuchni. I kiedy tyle się tego nazbierało?
Zrobiłam zdjęcia, żeby pokazać Wam kilka wypchanych po brzegi pudeł, ale... jak usłyszałam wczoraj od Komputerowego Telefonicznego Przyjaciela Specjalisty w osobie Pana Wiesia "port północny nie rozpoznaje obszarów peryferyjnych". Co to oznacza? Konieczność przeinstalowania systemu a notebooku.
Co to oznacza? Konieczność ponownej instalacji programów do obróbki zdjęć. Co to oznacza? Nie będę wrzucać na bloga żadnych zdjęć przez jakiś czas :)
Bo?
1. Musimy zrobić mały remont w kuchni
2. Muszę zrobić mały remont na moim białym laptopiku

Ale w chwilach oczekiwania na kolejne wpisy, polecam film Miłosza Horodyskiego z TVP Kraków o beskidzkich uzdrowiskach - Krynicy i Wysowej. Szczególnie polecam Wysową, bo stąd właśnie do Was piszę :)

link do filmu tu: Ferie w Beskidach


A teraz pozdrawiam wszystkich i idę przedzierać się między zdemontowanymi półkami, szafkami i pustą lodówką stojącą obok deski do prasowani (sic!) a pudłami z talerzami, w poszukiwaniu... czajnika :)

Hm... będę tęsknić!

k.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Czytaj również...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...